Francesco Illy asutas illycaffè 1933. a Triestes. Tänapäeval juhib ettevõtet juba kolmas generatsioon. Andrea Illy on juhatuse esimees ja Massimiliano Pogliani tegevdirektor.
Anna Rossi Illy, Ernesto naine (asutaja poeg lahkus meie hulgast 2008. a), on juhatuse auesimees. Anna Illy jr jätkab oma isa tööd ja tema vastutab kohvikasvatajatega suhtlemise eest.
Ettevõtet teatakse ja imetletakse kõigil viiel kontinendil eelkõige kohvi kvaliteedi ja selle kordumatu sametise maitse pärast – illy segu koosneb üheksast araabikast, mis igapäevaselt miljonitele rõõmu toovad. Olgu nad siis kodus, kontoris, hotellis, restoranis või kohvikus.
Missioon
Meie missioon, soov ja kirg on rõõmustada neid, kelle jaoks on elukvaliteet oluline. Pakume neile parimat kohvi, mida loodusel pakkuda, ja mida oleme rikastanud parima võimaliku tehnoloogiaga ja mõttega leida ilu kõiges, mida me teeme.
Visioon
Oleme uhked selle üle, et illy on saanud kohvikultuuri ja kõrge kvaliteedi sünonüümiks. Illy on innovaatiline ettevõte, mis pakub maailma parimatest asukohariikidest pärit toodangut ja loob sellest uusi artikleid. Nii näitab ettevõte ka oma neid külgi, mis on omased preemium kohvisegmendi juhtivale ettevõttele.
Väärtused
Eetika. Läbi arengule, läbipaistvusele, jätkusuutlikkusele ja inimeste arendamisele pühendumise loome ja jagame pidevalt sidusgruppide väärtust.
Suurepärasus. Meie eesmärk on inspireerida kõigi illy väärtusahela elementide kaudu – kohvioast tassini – luues nii eriliselt häid ja ilusaid kogemusi kui tooteid ja rahuldades oma klientide vajadusi ja soove, tehes oma tööd tõhusalt ja kerge ärevustundega.
Ettevõte on loonud ideaalsest kohvist saadud rahulduse ümber teadmiste, kogemuste, maitsete, teaduse ja kunstimaailma. Illy pakub ka erinevaid masinaid, disaintasse ja tarvikuid. Ettevõte hõlmab endas ka illy Caffé autentseid itaaliapäraseid kohvikuid ja rahvusvahelist Artisti del Gusto tiitliga pärjatud baristade võrgustikku.
Università del Caffè loodi selleks, et edendada ja levitada kvaliteetkohvi kultuuri nii Itaalias kui mujal maailmas. illyl on oma suhe ka kunstimaailmaga. Samuti luuakse uuenduslikke tooteid: viie patendiga Iperespresso, “joomisvalmis” kohv, Mitaca kapselkohvimasinad kontoritele.
Kuid see ei ole veel kõik: illy täiuslikkuse saavutamisele suunatud kirg hõlmab endas ka Lõuna ja Kesk-Ameerika, India ja Aafrika kohvitootjaid ja parendab nende elu. Illy soov luua väärtust kõigile oma sidusgruppidele on andnud ettevõttele maailma esimese DNV (Det Norske Veritas) “Vastutustundliku tarneahela” sertifikaadi, mis kinnitab, et kogu tarneahel on jätkusuutlik.